AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı Görevinden İstifa Etti

AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı Görevinden İstifa Etti

AK Parti Adana İl Başkanı Tamer Dağlı, yayımladığı yazılı açıklamayla görevinden istifa ettiğini duyurdu.

Yaklaşık 15 yıldır partinin çeşitli kademelerinde görev yaptığını belirten Dağlı, siyasi hayatı boyunca milletin ve davasının menfaatlerini öncelediğini ifade etti.

Açıklamasında iki dönem milletvekilliği, bir dönem Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) üyeliği ve son olarak Adana İl Başkanlığı görevlerini üstlendiğini hatırlatan Dağlı, kendisine bu görevleri tevdi eden Cumhurbaşkanı ve teşkilat mensuplarına teşekkür etti.

Siyasetin kendisi için hiçbir zaman makam ve unvanlardan ibaret olmadığını vurgulayan Dağlı, görev süresi boyunca vatandaşlarla iç içe olmaya, teşkilat mensuplarıyla omuz omuza çalışmaya gayret ettiğini belirtti. İnsanların gönlünde yer edinmenin resmi sıfatlardan daha değerli olduğuna inandığını kaydeden Dağlı, hizmet anlayışını bu doğrultuda sürdürdüğünü ifade etti.

Partisine ve Cumhurbaşkanı'na bağlılığının devam edeceğini dile getiren Dağlı, bu çerçevede onurla yürüttüğü AK Parti Adana İl Başkanlığı görevinden ayrılma kararı aldığını açıkladı.

Açıklamasında, "Makamlar geçici, milletin vicdanında verilen hüküm kalıcıdır" mesajını veren Dağlı, görev süresi boyunca birlikte çalıştığı teşkilat mensuplarına, sivil toplum kuruluşlarına, basın temsilcilerine ve Adanalılara teşekkür etti.

Tamer Dağlı, Adana'ya olan sevgisinin, millete hizmet etme arzusunun ve siyasi mücadelesinin bundan sonraki süreçte de devam edeceğini belirterek, görevden bir makam sahibi olarak değil, gönüllerde iz bırakmış bir dava arkadaşı olarak ayrılmayı tercih ettiğini söyledi.

 

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

DİĞER HABERLER