Başkan Erdoğan’dan Fethi’nin 573. yıl dönümü mesajı

Başkan Erdoğan’dan Fethi’nin 573. yıl dönümü mesajı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'un Fethi'nin 573'üncü yıl dönümünü, NSosyal hesabından yayımladığı mesajla kutladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan paylaşımında, "Bu topraklarda Malazgirt'le başlayan fetihler silsilemizin en parlak halkası olan İstanbul'un Fethi'nin 573'üncü yılında Peygamber Efendimizin müjdesine nail olan Sultan Fatih'i, o büyük kumandanın kahraman ordusunun tüm neferlerini rahmetle, minnetle, şükranla yâd ediyorum. Fethin 573'üncü yılı kutlu olsun, mübarek olsun." ifadelerini kullandı.

 

Görüşlerinizi Bildirin

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.

DİĞER HABERLER